Praca

 

Specjalista ds. rozliczeń świadczeń zdrowotnych

Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących rozliczeń z NFZ oraz aktów prawnych w tym zakresie,
  • doświadczenie z zakresu rozliczeń świadczeń zdrowotnych z NFZ,
  • biegła znajomość Systemu zarządzania obiegiem informacji  (SZOI),
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • dokładność, sumienność i dobra organizacja,
  • samodzielność w działaniu,
  • 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach służby zdrowia

Mile widziana – obsługa systemu szpitalnego AMMS

Opis stanowiska/zakres obowiązków:

  • Śledzenie na bieżąco projektów i właściwych aktów prawnych MZ i NFZ – analiza i interpretacja wprowadzonych zmian ,
  • Przygotowanie materiałów ofertowych do konkursów /rokowań ogłoszonych przez NFZ  i innych płatników, 
  • Rozliczanie świadczeń zdrowotnych z zakresu  lecznictwa szpitalnego i ambulatoryjnego,
  • Aktualizowanie i przetwarzanie  danych w systemie informatycznym Narodowego Funduszu Zdrowia  w szczególności dotyczących  aktualizacji harmonogramów , personelu i sprzętu medycznego ,
  • Współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w zakresie realizowanych projektów,
  • Sprawdzanie poprawności zakodowanych diagnoz i procedur,
  • Przygotowanie w porozumieniu z kierownikiem Działu Rozliczeń , danych statystycznych do planów, opracowań i sprawozdań,
  • Prowadzenie rozliczeń umów zawartych z MZ  i innymi płatnikami,
  • Opisywanie faktur VAT za świadczenia medyczne,
  • Raportowanie kolejek oczekujących na udzielenie świadczeń zdrowotnych do NF Z

 

Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:

  • możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym zespole,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę

 


Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka 
Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
poszukuje pracownika na stanowisko: Technik Farmacji

Wymagania:

  •  ukończone studium farmaceutyczne, po stażu, minimum rok praktyki w aptece szpitalnej/dziale farmacji,

  •  znajomość pakietu Microsoft Office w tym programu Excel, bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za wykonywane zadania,

  •  znajomość przepisów i norm prawnych : ustawy Prawo Farmaceutyczne, Ustawy o Wyrobach Medycznych,

  •  umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku i w zespole, wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie, zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista, skrupulatność.

Zadania:

  •  praca w magazynie płynów infuzyjnych, dezynfekcji i materiałów opatrunkowych oraz - magazynie sprzętu medycznego,

  •  przyjmowanie recept z oddziałów ,sprawdzanie, zestawianie i wydawanie,

  •  monitorowanie terminów ważności asortymentu w podległych magazynach oraz –stanów magazynowych,

  •  nadzór nad zgłoszeniami i powiadomieniami dotyczącymi wyrobów, przyjmowanie reklamacji i zgłoszeń incydentów medycznych,

Oferujemy:

  •  stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  •  praca jednozmianowa od pon.-pt. w godzinach 7:30 - 15:05,

  •  szkolenia, możliwość pracy w profesjonalnym zespole, możliwość realizacji nowych, innowacyjnych pomysłów i rozwiązań.

 


 

Położne

Podejmiemy współpracę lub przyjmiemy do pracy wysoko wykwalifikowane położne. Zapraszamy położne lub pielęgniarki posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, pragnące
rozwijać się zawodowo w wiodącej klinice położniczo-ginekologicznej, do nawiązania współpracy lub
podjęcia zatrudnienia w naszym Centrum w Oddziałach: Patologii Ciąży i Położniczym, Neonatologii
oraz Ginekologii Operacyjnej, a także w Bloku Operacyjnym.
Jesteśmy otwarci na różne formy nawiązania współpracy - umowę o pracę, umowę zlecenia, kontrakt.
Minimalna miesięczny wymiar świadczeń to 48 godzin. Ze swojej strony oferujemy wymagającą, ale ciekawą pracę w doświadczonym zespole, nabycie
unikalnego doświadczenia zawodowego, konkurencyjne stawki wynagrodzenia. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres:
rekrutacja@uczkin.pl lub kontakt pod nr. tel. 22 370 27 47

  

Powrót