Zamówienia publiczne

Dostawa aparatu do elektrochirurgii

Termin składania ofert:
13.08.2018 - 24.08.2018

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie wraz z przeszkoleniem wskazanego personelu Zamawiającego kompletnego aparatu do elektrochirurgii wraz z wyposażeniem. Szczegóły i parametry użytkowo funkcjonalne są zawarte w „Szczegółowym opisie Przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Niniejszy zakup stanowi element realizacji przez Zamawiającego Projektu pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i neonatologii w Uniwersyteckim Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego” nr POIS.09.02.00-00-0060/17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego (rok produkcji 2018) nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu, gwarantując, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. Zamawiany sprzęt musi posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem i przeszkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia i został zgłoszony do obrotu Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych zgodnie z art. 58 ust. 1 lub ust. 2 ustawy o wyrobach leczniczych). W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyborach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.), ustawie z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 2211), oraz ustawą             z dnia 20 kwietnia 2004 r. – o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 882). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą  o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej określeń odwołujących się bezpośrednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu, oznaczenia pochodzenia służą one określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji przetargowej oraz posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się  w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności tego wyposażenia lub sprzętu, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji przetargowej. Zaoferowane wyposażenie i sprzęt równoważne muszą odpowiadać, co do jakości wymogom sprzętów lub wyposażenia opisanych w dokumentacji przetargowej.

Adres e-mail do korespondencji: zamowienia@uczkin.pl
Powrót